1film4you بهترین وبلاگ دانلود فیلم

وبلاگ دانلود فیلم های جدید

1film4you بهترین وبلاگ دانلود فیلم

وبلاگ دانلود فیلم های جدید

دانلود فیلم های جدید ،دانلود فیلم های عاشقانه جدید،دانلود رایگان فیلم های اکشن 2019،دانلود جدیدترین فیلم های هالیوودی و دانلود فیلم های ترسناک

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

در این پست قصد دارم شما رو با آثار و آهنگهای معروف خواننده مطرح پاپ، اشوان آشنا کنم

شروع فعالیت هنری اشون

اشکان خدابنده یا اشوان به انگلیسی Ashvan زاده 3 مهر سال 1369 در شهر تهران است. پدر اشوان دامغانی است و مادرش اهل طالقان. اشوان فقط یک برادر دارد که نامش آراد است. اشوان حس می کند که پدر و مادرش رفقای او هستند، همچنین او دایی اش که فریدون محرابی نام دارد و در رادیو فعالیت می کند به عنوان حامی یاد می کند و او یکی از حامیان او در عرصه هنر بوده است. اشوان فعالیت موسیقی خود را با گیتار از سن 10 سالگی آغاز کرد و در 15 سالگی گیتار الکتریک را هم یاد گرفت. او سپس بصورت تجربی پیانو نواختن را آغاز کرد و بعدها توانست آهنگسازی کند و ترانه نیز بنویسداو با انتشار چند تک ترک توانست به اوج شهرت برسد، به طوری که اولین کنسرتش در 24 شهریور 95 در سالن برج میلاد با استقبال پرشوری روبرو شد و این در حالی بود که بلیت های کنسرتش بدون هیچ گونه تبلیغ در 24 ساعت فروخته شد. این اتفاق باعث شد که او کار خود جدی تر بگیرد و آهنگهای با کیفیت تری به بازار موزیک ایران بدهد. حال او از محبوب ترین خوانندگان سبک پاپ به حساب می آید.

دانلود تمام آثار اشوان

دوستان اگه قصد دانلود آهنگ جدید از اشوان را دارید و میخواید با بهترین کیفیت اونارو دانلود کنید، می تونید به  SAMFUNI برید و به راحتی دانلود کنید. نکته جالبی که در رابطه با این سایت هستش و منو واقعا جذب کرده، اینه که تمام آثار هنرمندها رو از قدیم تا جدید داره و برخلاف بسیاری از سایت ها که به سختی میشه آهنگهای قدیمی یه خواننده رو توش پیدا کرد، تو سایت سمفونی میتونید اونا را با یک سرچ ساده پیدا و دانلود کنید. در رابطه با اشوان هم این این سایت اومده و تمام تک ترک ها و آلبوم های این خواننده مطرح رو به صورت کامل و رایگان قرار داده.

نکته دیگه ای که منو جذب کرد، بخش دانلود موزیک ویدیو بود که در کیفیت های مختلف کلیپ ها رو قرار داده بود. تمام موزیک ویدیو های اشوان تو این سایت موجوده و تو بهترین کیفیت می تونید اونا رو تماشا کنید. اینم بگم که برای دانلود آلبوم های اشوان، بهترین سایت همین سمفونی هستش و شما هم می تونید به صورت تک ترک دانلود کنید و هم یک جا و با کیفیت های مختلف دانلود کنید.




  • فرهاد ایمانی